VEELGESTELDE VRAGEN

Lees onderstaande vragen eerst goed door voordat er contact wordt opgenomen met de NDB. Dit zijn vragen die we veel krijgen. Antwoorden zijn hieronder weergegeven.

Inschrijving sluit op woensdag 15 januari 2025.

Singles: €27,50
Koppels: €31,50
Warming-up: €15,00
Paradarts singles: €15,00
Paradarts koppels: €20,00
Jeugd: €10,00

Let op: Alle NDB leden krijgen €5,- korting per toernooi waarvoor zij zich inschrijven.

Prijzen voor NDB leden die hun kortingscode gebruiken zijn dus als volgt:
Singles: €22,50
Koppels: €26,50
Warming-up: €10,00
Paradarts singles: €10,00
Paradarts koppels: €15,00
Jeugd: €5,00

De Dutch Open Darts is een open toernooi, hiervoor is dus geen lidmaatschap vereist.

De spelerskaart wordt per mail opgestuurd in de week voorafgaande aan het evenement naar de spelers en de hoofdboeker. Wij adviseren om de spelerskaart GEPRINT bij je te hebben tijdens het evenement. De barcode op je spelerskaart dient gescand te worden bij de ingang en dit is je toegangsbewijs. Het is niet mogelijk om spelers- of toegangskaarten te laten printen en/of te laten mailen door de organisatie gedurende het event!

Je spelerskaart is tevens toegangsbewijs op vrijdag, zaterdag en zondag tijdens de Dutch Open Darts.

Het systeem stuurt automatisch een e-mail ter bevestiging wanneer de inschrijving (en dus ook de betaling) voltooid is. Het kan voorkomen dat de e-mail in de map ‘Ongewenste e-mail’ is binnengekomen of dat er een fout e-mailadres is ingegeven (bijvoorbeeld als gevolg van een typefout). Ook kan het zijn dat uw mailbox vol is en het systeem daardoor de mail niet kan versturen. Ten derde kan het voorkomen dat u pas na enkele uren een bevestiging ontvangt. Dit is inherent aan het systeem (als er bijvoorbeeld veel inschrijvingen in korte tijd plaatsvinden). Schrijf dus niet meteen nogmaals in (dan schrijft u zich namelijk twee keer in!), maar wacht even tot de dag erna. Indien voorgenoemde situaties niet aan de orde zijn, dient er contact met de NDB te worden opgenomen via het contactformulier. Op het bondskantoor wordt dan uitgezocht wat er aan de hand is en er wordt contact met u opgenomen.

Dat kan.

T/m woensdag 15 januari 2025:
Stuur een email naar dutchopen@ndbdarts.nl en vermeld dat je van koppelmaat wilt veranderen. Zet in de mail de gegevens van de oude en nieuwe koppelmaat en het bestelnummer van je inschrijving.

Na woensdag 15 januari 2025:
Neem, naast je eigen spelerskaart ook de spelerskaart van je oude koppelmaat mee naar de Bonte Wever. In beide speelzalen vind je een Control Desk. Bij de Control Desk in jou speelzaal kan je tot uiterlijk 1 uur voordat je de eerste koppelwedstrijd moet spelen je koppel wijzigen. Neem een kopie van het legitimatiebewijs van je huidige (oude) koppelmaat mee. Zorg dat je je beiden kunt legitimeren.

Deze worden uiterlijk een week voor het evenement bekend gemaakt.

Wanneer je deelneemt aan het single- of koppeltoernooi heb je gratis toegang op alle dagen. Indien je alleen deelneemt aan het warming-up toernooi op donderdag heb je geen gratis toegang op vrijdag t/m zondag. Dan dien je een kaartje te kopen.

Het boeken van hotelovernachtingen kan enkel en alleen via De Bonte Wever danwel bij de andere nabij gelegen hotelaccommodaties en bungalowparken. Er kan gereserveerd worden per telefoon of via de mail. Meer informatie vindt u in de horizontale menubalk onder het kopje ‘Toernooi’ en dan op ‘Accommodatie en Route’.

VIP passen kunnen NIET worden gekocht door spelers en/of bezoekers. Het is aan de NDB om te bepalen welke personen zij uitnodigen als VIP. Deze personen (bijvoorbeeld bestuursleden van lidorganisaties, top 16 spelers, etc.) worden op een gastenlijst geplaatst. Buiten de gastenlijst om kan men alleen in aanmerking komen voor VIP passen door als sponsor op te treden. Meer informatie over sponsoring betreffende de Dutch Open Darts is te verkrijgen via dutchopendarts@ndbdarts.nl 

In alle gevallen met betrekking tot de inschrijving geldt dat men pas in de database met deelnemers wordt opgenomen indien de betaling succesvol is verricht. Indien er door de NDB geen geld is ontvangen, kan er NOOIT aanspraak worden gemaakt op deelname. Mocht zich tijdens het inschrijven een dergelijk probleem voordoen, dan dient er dus opnieuw gestart te worden met de inschrijvingsprocedure. Pas wanneer de betaling via iDEAL correct is verlopen is men verzekerd van deelname. Wanneer de inschrijving is gecompleteerd, ontvangt men per e-mail een bevestiging van de inschrijving.

Neem dan middels het contactformulier contact op met de NDB. Probeer uw vraag zo duidelijk mogelijk te formuleren. Wij beantwoorden uw vraag zo snel mogelijk (het streven is binnen twee werkdagen met een reply te komen).

De informatie op deze pagina is nog onder voorbehoud van eventuele wijzigingen.

[vc_btn title="INSCHRIJVEN" style="flat" color="primary" size="lg" align="center" link="url:http%3A%2F%2fdutchopendarts.nl%2Finschrijven%2F|||"]